loading...
دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 273 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (1)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سلام علي من محمدم در تاریخ 1392/12/15 و 17:02 دقیقه ارسال شده است

علي بين يك جيز بهت ميكم ميخواي دوستم باش يا ميخواي رفيقيمونو بزاريم كنار..
ببين رفيق هست كه از رفيق ديكه بيزاره فقط ميخواد بره خونشون همين ميخواد از دوست فرار كنه من با اينجور دوستا وسلت ندارم نكاه كردي بد بخت محمد مندي و مهران سلماني رو اومدن كه برن بكردند يا يك جا بشينن دوستي كنند اما تو جي كه فقط به خاطر كار مكينه فرار ميكني بابا ديكه نيا نيا كارو خودم ميكنم حالا ببين من دست اشاره كنم 100دوست در خونمونو ميزنن ميكن بريم دور بزنيم والا اما تو جي كه حوصله هيجي رو نداري حتي دور هم با موتور نميتوني بزني من دردم دور زدن با موتور نيست دردم اين هست كه وقتي ميبيني محمد مندي و مهران اومدن دمبال محمد برن دوستيشونو كنند ولي تو اون وقت فقط ميخواستي بري همش ميكي كار دارم مهدس نفت يا استاد دانشكاه نيستي كه ميكي كار دارم يا سرت شلوغه حالا ميل خودته ميخواي رفيق باش مشتي باش اكر نميخواي دور منو خط بكيش برا هميشه...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ؟
    دوست دارید کدام دسته از فیلم های زیر بیشتر درسایت قرار گیرد؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 922
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 124
  • تعداد اعضا : 482
  • آی پی امروز : 444
  • آی پی دیروز : 531
  • بازدید امروز : 1,218
  • باردید دیروز : 3,445
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 8,143
  • بازدید ماه : 8,143
  • بازدید سال : 146,945
  • بازدید کلی : 2,277,504
  • کدهای اختصاصی