loading...
دانلود فیلم جدید
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 259 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود کاملترین فول آرشیو ، از آهنگ های علی عبدالمالکی ، به همراه بیوگرافی علی عبدالمالکی :

| جدید |

| بخش اختصاصی باصدا |

Ali Abdolmaleki Full Album
 

بیوگرافی علی عبدالمالکی :

علی عبدالمالکی متولد ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۳ صادره از تهران. اصلیت تویسرکانی دارد و بزرگ شده محله مشیریه تهران است. در کودکی پدر خود را از دست داده و تنها یار همیشگی وی مادر عزیزش هست که همیشه موفقیتش را مدیون دعای مادرش میداند. در سالهای اخیر توانست سازهای کیبورد و گیتار را بصورت حرفه ای فرا گیرد.
اولین آلبوم وی ( خدا نشناس ) با تنظیم دی جی سروش اس جی ترک ( سید سروش طباطبایی ) با تمام مشکلات و سختی ها روانه بازار شد و شروع فعالیت حرفه ای این دو بود. پس از چندی آلبوم دوم خود را مجدد با تنظیم سروش طباطبایی به نام ( نا مسلمون ) عرضه کرد. سومین آلبوم ( که بصورت مجاز روانه بازار خواهد شد ) پس از سکوتی چند ساله بلاخره بزودی منتشر می شود. این سکوت نوید آلبومی کم نظیر را میدهد . در این آلبوم بزرگان موسیقی ایران زمین فعالیت دارند.

 

نفس بکش - ویژه محرم
داغ دلم
کور بودم
به درک
جنون
خوش به حالت
نشد - ویژه محرم
اتاق
عذاب وجدان
انگاری مریضم
اون شب
هی تو - ریمیکس
آه منه
علی اصغر - ویژه محرم
الوداع
عمو عباس - ویژه محرم
بازم دلم گرفته
چند روز
دردت به جونم
دست اونو نگیر
دلم
دورت بگردم
فدات شم
قربون چشمات
غصه نخور
حقیقت
هر چی تو بگی
حرف نزن
حتی
حیا کن
هی تو
لباس عروست رخت عزاته
مکن ناز
نشون به این نشونی
تا کی باید
یا جبیبی
یعنی دوسم نداشتی
یه دل شکوندم
زبونم لال

 دانلود کل تک آهنگها در قالب یک فایل فشرده

***********************

 

دانلود آلبوم خدانشناس :

چشمهای من
جونم واست بگه
اون روز که می خواستمت
فقط تا ۷ روز
خدا نشناس
دلکم
یادت رفت
نبض جسد

دانلود آلبوم خدانشناس در قالب یک فایل فشرده

***********************

 

دانلود آلبوم نامسلمون :

رو کی قسم می خوردی
نا مسلمون
مسافرم
هستی من
دارم از دست میرم
زود رفتی
تک پر
حال منم خرابه
به من نگاه کن
اشک منو در نیار

دانلود آلبوم نامسلمون در قالب یک فایل فشرده
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت ؟
    دوست دارید کدام دسته از فیلم های زیر بیشتر درسایت قرار گیرد؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 922
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 482
  • آی پی امروز : 456
  • آی پی دیروز : 531
  • بازدید امروز : 1,371
  • باردید دیروز : 3,445
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 8,296
  • بازدید ماه : 8,296
  • بازدید سال : 147,098
  • بازدید کلی : 2,277,657
  • کدهای اختصاصی